Wikidata:Datos lexicográficos

This page is a translated version of the page Wikidata:Lexicographical data and the translation is 70% complete.
Outdated translations are marked like this.
a logo based on ama/𒂼 (L1) in Wikimedia colors

¡Bienllegaos a la páxina del proyectu de datos lexicográficos!

¿Qué son los datos lexicográficos?

Dende los empiezos de Wikidata en 2012, la base de conocencia multillingüe centrárase principalmente nos conceutos: elementos Q rellacionaos con una cosa o una idea, non cola palabra que la describe. Dende 2018, Wikidata almacena un nuevu tipu de datu: palabres, espresiones y oraciones en munchos idiomes, cola descripción en munchos idiomes. Esta información almacénase'n nuevos tipos d'entidaes, llamaes Lexemes (L), Formes (F) y Sentíos (S). Puedes aprender más sobro'l modelu de datos na páxina de documentación.

La descripción estructurada de les palabres va tar direutamente conectada a los conceutos. Permitirá que los editores describan con precisión toles palabres en tolos idiomes, y va ser reutilizable, igual que'l restu del conteníu de Wikidata, por aciu múltiples ferramientes y consultes: tolo que cree la comunidá para xugar coles palabres. Los datos lexicográficos pueden reutilizase nos proyectos de Wikimedia, y pueden apurrir encontu pal Wikcionariu.

Cronoloxía

  • 2012: primeros discutinios sobro incluyir datos lexicográficos en Wikidata
  • 2013–2016: munchos discutinios con editores y desendolcadores que conducieron a delles versiones del plan de desenvolvimientu
  • 2016: entamu del desenvolvimientu
  • 2017: sigue'l desenvolvimientu de la estructura (Wikibase/Lexema), desendolcu de delles ferramientes pal Wikcionariu (enllaces del sitiu)
  • 23 de mayu de 2018: despliegue de la primer versión de los datos lexicográficos (ensin delles carauterístiques)
  • 2018–2019: iteración del proyectu, despliegue de nueves funciones (Sentíos, RDF...)

Enllaces útiles